/Kurs Google AdWords – opis
Kurs Google AdWords – opis 2016-12-30T15:00:50+00:00

okladka

 

Jak zdobyć nowych Klientów i uczynić biznes bardziej dochodowym?

 

Wierzę, że prowadzenie satysfakcjonującego i dochodowego biznesu jest dla Ciebie bardzo ważne.

Jestem pewien, że doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, że Klienci są absolutnym fundamentem każdego biznesu.

W obecnym bardzo konkurencyjnym świecie pozyskanie Klienta jest sprawą kluczową.

Możesz być najlepszym człowiekiem, mieć najwspanialszy biznes, doskonałe wyposażenie, znakomitych pracowników, ogromną wiedzę i duże zaplecze finansowe, ale bez stałego dopływu Klientów wszystkie te aspekty są bez znaczenia…

Wyobraź sobie, jak bardzo zmieniłby się Twój biznes, a nawet całe Twoje życie, gdybyś tylko potrafił skuteczniej przyciągać nowych Klientów do swojej firmy…

 

Dlaczego Twoja konkurencja ma się lepiej niż Ty?

Pewnie męczy Cię ten paradoks, że ktoś kto gorzej traktuje swoich Klientów, ma wyższe ceny, gorszych pracowników i słabej jakości towar, ciągle sprzedaje i zarabia, podczas gdy Ty ciągle musisz walczyć o Klientów?

Czy jesteś zirytowany tym, że Klienci kupują wszędzie, zamiast kupować u Ciebie – mimo faktu, że jesteś rzetelny, uczciwy i sprzedajesz dobre produkty w rozsądnej cenie?

Wiem, bywa to frustrujące i nie powinno tak być.

Możliwe, że Ty też byłeś przekonany, że wystarczą dobre produkty i usługi, które przyciągną do Twojego biznesu masę Klientów – jednak nic takiego się nie dzieje.

Owszem, kiedy zbudujesz swoją renomę prezentując uczciwe i rzetelne podejście do swoich Klientów to Twój biznes będzie bardziej dochodowy i stabilny…

Jednak nie trudno zgadnąć, że większość wschodzących biznesów nigdy nie dochodzi do momentu, w którym świetnie funkcjonują w oparciu o stałych Klientów i polecenia.

Dzieje się tak dlatego, że absolutnie kluczowe w każdym biznesie jest UMIEJĘTNE pozyskiwanie Klientów, a większość przedsiębiorców (to jest dla Ciebie dobra wiadomość) nie potrafi tego robić wystarczająco skutecznie.

Być może myślisz sobie:

„No dobrze, ale przecież nie muszę znać się na wszystkim, wystarczy, że zapłacę za reklamę osobie, która się na tym zna i poczekam na efekt”.

Zgadza się – przynajmniej w teorii. Pomyśl jednak:

  • Czy w praktyce jesteś w stanie sprawdzić, czy osoba, której zlecasz zadania marketingowe wywiązuje się z nich należycie?
  • Czy zlecasz reklamę profesjonalistom, czy starasz się zaoszczędzić jak najwięcej i wybierasz po prostu kogoś, kto zrobi to tanio?
  • Czy ktoś komu zlecasz reklamę troszczy się o Twoje pieniądze i robi wszystko, żeby reklama była bardzo skuteczna przy możliwie niskim koszcie?
  • Czy ktoś komu zlecasz reklamę zna Twój biznes co najmniej tak samo dobrze jak Ty?
  • Czy ktoś komu zlecasz reklamę prowadził kiedykolwiek jakiś biznes i ma odpowiednio przedsiębiorcze nastawienie, które pomoże mu zrozumieć czym kieruje się Klient?

Tak, masz rację, to są pytania retoryczne…

Teraz możesz pomyśleć sobie:

„Ok, to może samodzielnie powinienem reklamować swój biznes?”

To zależy. Jeżeli nie masz wiedzy na temat metod skutecznego reklamowania to oprócz dodatkowych obowiązków, które na siebie nałożysz prawdopodobnie stracisz mnóstwo gotówki i całkiem możliwe, że ostatecznie zniechęcisz się do biznesu.

Jeśli jednak masz odpowiednią wiedzę, to jesteś najlepszym marketerem swojej firmy, ponieważ jesteś zaangażowany, skupiony, znasz swój biznes, znasz swoich Klientów, wiesz czego potrzebują i jesteś skoncentrowany na celu.

Moim celem jest dostarczenie Ci praktycznej wiedzy, która w połączeniu z Twoją znajomością branży, pasją i zaangażowaniem stworzy prawdziwy magnes na Klientów.

 

Dlaczego Google AdWords?

Reklama oprócz Sprzedaży jest jednym z najważniejszych fundamentów sukcesu każdej firmy. Im mniejsza firma (posiadająca mniejsze zaplecze finansowe) tym ważniejsza jest skuteczna reklama.

Reklama w Google AdWords jest w polskich realiach bardzo skuteczną bronią małych firm, których nie stać na to żeby budować wizerunek swojej marki globalnie w Polsce lub na świecie.

Małych firm nie stać na kampanie reklamowe w tradycyjnych mediach, a inne formy reklamowania takie jak katalogi branżowe, ulotki czy lokalna prasa są w większości branż dramatycznie nieskuteczne i przez to bardzo drogie.

Rozmaite platformy ogłoszeniowe również są kosztowne, a Klientów z nich korzystających interesuje jeden parametr – cena.

Cena ma ogromne znaczenie wtedy, kiedy za zakupem nie kryje się żadna relacja.

Relacje dzisiaj nawiązuje się poprzez stronę Twojej firmy, jej funkcjonalność, przejrzystość, oraz jakość komunikacji pomiędzy Twoją firmą, a Klientem.

Tej relacji nie zbudujesz w serwisie aukcyjnym czy ogłoszeniowym – możesz ją zbudować tylko poprzez interakcję z użytkownikiem.

Żeby budować relację Klient musi najpierw trafić na Twoją stronę www, a żeby tam trafił musisz go do tego zachęcić – odpowiednio przygotowaną reklamą, która odnosi się do jego potrzeb, marzeń, pragnień i emocji.

W Internecie Klient przegląda wyniki wyszukiwania Google i odwiedza witryny powiązane z jego aktualną potrzebą. To właśnie tam masz szansę pokazać mu, że doskonale wiesz jak mu pomóc i chętnie to zrobisz.

Klient sam do Ciebie nie trafi, jeśli nie pokażesz mu drogi. Reklama w Google AdWords to znak drogowy dla wszystkich Twoich potencjalnych Klientów, który mówi im:

„Chodź tędy, bo tu znajdziesz wszystko czego potrzebujesz”.

Każda reklama jest takim znakiem i możesz te znaki ustawiać absolutnie wszędzie…

Powinieneś jednak pamiętać, że reklama przy obleganej i ruchliwej autostradzie trafia do większej ilości potencjalnych Klientów, niż ta sama reklama ustawiona przy polnej drodze 40km od cywilizacji.

Wyszukiwarka Google i strony partnerskie to największa autostrada reklamowa na świecie i to przy niej powinieneś ustawiać swoje reklamy, jeżeli chcesz z powodzeniem prowadzić swój biznes.

Ta autostrada ma dodatkową zaletę – mogą przy niej stać tylko najlepsze reklamy, najbardziej wartościowe dla Klientów, co gwarantuje, że zostaną zauważone.

Dzięki temu, Twój znak drogowy nie będzie wyglądał jak jeden z małych neonów w Las Vegas ginący w gąszczu wielkich, wystawnych i drogich.

Dla większości właścicieli małych biznesów to jest zła wiadomość, ale dla Ciebie jest fantastyczna, bo za chwilę dostaniesz do ręki profesjonalną koparkę wyposażoną w precyzyjną instrukcję obsługi, która pozwoli Ci solidnie osadzić w ziemi wszystkie drogowskazy kierujące Klientów do Twojego biznesu, podczas gdy inni będą brudzić ręce pracując łopatą, bez szans na sukces.

 

Reklama w Google AdWords to kuchnia biznesu

Skuteczne reklamowanie w Google AdWords to postępowanie według sprawdzonych w praktyce przepisów i strategii.

Większość z nas bawiła się w przyrządzanie różnych potraw, ale to nie oznacza, że każdy z nas potrafi świetnie gotować, a już na pewno nie oznacza, że potrafilibyśmy ugotować coś nowego, kreatywnie łącząc smaki, żeby przygotowane danie było jadalne.

Kreatywny kucharz będzie próbował zbudować własną potrawę.

Skuteczny kucharz sięgnie po sprawdzone przepisy z ulubionej książki kucharskiej i błyskawicznie przygotuje smaczne, wykwintne danie, które będzie zniewalało smakiem wszystkich degustatorów.

Zanim kreatywny kucharz przygotuje jakieś jadalne danie, jego skuteczny kolega przygotuje w tym czasie 5 wyśmienitych posiłków za każdym razem sprawiając radość swoim bliskim.

Dlatego zachęcam Cię, żebyś wybrał drogę skutecznego marketera. Nie masz czasu na samodzielne poszukiwanie rozwiązań. Reklama ma przyciągnąć właściwe osoby do Twojego biznesu i zarabiać dla Ciebie pieniądze tak szybko jak to możliwe.

 

Marketer piszący reklamę działa jak dobry mechanik

Czy wyobrażasz sobie mechanika luksusowej marki aut, który diagnozując problem z Twoim autem wymienia po kolei wszystkie elementy, żeby sprawdzić co się zepsuło?

Mechanik najpierw zbiera informacje od właściciela skupiając się na najważniejszych elementach. Następnie filtruje te informacje tworzy wstępną listę możliwych przyczyn.

Następnie zajmuje się najbardziej prawdopodobnymi przyczynami usterki, których sprawdzenie wymaga jak najmniej czasu. Na koniec mechanik sprawdza, czy udało się usunąć problem i ewentualnie koryguje działanie.

Postępując według sprawdzonego schematu mechanik jest dużo bardziej skuteczny i szybki, niż gdyby działał bez przygotowania i procedur.

Oczywiście w reklamie AdWords zasada jest identyczna:

Bierzesz sprawdzone metody i tworzysz reklamę krok po kroku

To jest cały sekret skutecznego reklamowania firmy w internecie.

 

Jak natychmiast poprawić skuteczność Twoich kampanii reklamowych?

Co musisz zrobić, żeby Twoja reklama docierała do jak największej ilości osób i skutecznie przyciągała ich na stronę Twojej firmy?

  • Piszesz wszystko co wiesz na temat swojej branży, produktu i Twojej firmy.
  • Przyjmujesz perspektywę swojego Klienta i wypisujesz wszystkie korzyści oraz potrzeby jakie ma Twój idealny Klient.
  • Z perspektywy Klienta wypisujesz frazy jakich może używać poszukując produktów i usług takich jak Twoje, oraz odpowiednio je selekcjonujesz.
  • Bierzesz do ręki schemat tworzenia skutecznej reklamy w Google AdWords i dopasowujesz wszystkie zgromadzone do tej pory informacje tworząc kampanię reklamową.
  • Uruchamiasz reklamę i optymalizujesz ją dzięki sprawdzonym metodom.

Proste? No pewnie, że proste. Nauczę Cię tego w tym kursie.

Możliwości doskonalenia Twoich reklam i maksymalizowania zysków jest sporo, niektóre są proste, inne skomplikowane, ale wszystkie opanujesz dzięki odpowiednio przygotowanym materiałom.

 

Kurs reklamowania firmy w Google AdWords szyty na miarę

Przez lata reklamowałem rozmaite firmy w systemie Google AdWords, ale nie zawsze tak było. W promocji firmy próbowałem prawie wszystkiego i niestety kosztowało mnie to mnóstwo pieniędzy oraz czasu, zanim nauczyłem się skutecznej reklamy w Google.

Wsparłem swoją wiedzą kilkanaście małych biznesów moich znajomych i ich dalszych znajomych, często poprawiając niedbale przygotowane kampanie generujące straty finansowe, które prowadzili wynajęci przez nich „marketerzy”.

Kolejne kilkadziesiąt osób korzystało z moich rad żeby usprawnić swoje kampanie reklamowe w Google AdWords.

Zawsze zaczynaliśmy od drobnych podstawowych kroków, potem skupialiśmy się na doskonaleniu tego, co już powstało.

Z zebranych w ten sposób doświadczeń stworzyłem metodę nauki skutecznego reklamowania biznesu w Internecie.

Zamiast pracować indywidualnie postanowiłem przekazać wszystkim zainteresowanym kurs w bardziej dostępnej formie, tak aby każdy mógł się nauczyć.

 

Zawartość kursu reklamowania firmy w Google AdWords

Cały kurs składa się z około 10 godzin nagrań, to łącznie 31 filmów w formie videoprezentacji pokazującej krok po kroku jak poruszać się po systemie i tworzyć skuteczne kampanie, na konkretnym przykładzie.

Kurs zawiera między innymi:

  1. Najważniejsze pojęcia związane z reklamą Internetową.
  2. Co wpływa na koszty reklamy i jak ograniczać koszty i maksymalizować zyski.
  3. Planner Słów Kluczowych – jak go używać i jak skutecznie wykorzystać go w biznesie.
  4. Co należy przygotować zanim zaczniesz się reklamować.
  5. Jak wybrać właściwe frazy kluczowe do promocji biznesu.
  6. Jak tworzyć skuteczne grupy reklam.
  7. Jak konfigurować kampanie.
  8. Różnice między siecią wyszukiwania a siecią reklamową.
  9. Praca na dopasowaniach słów kluczowych.
  10. Tworzenie skutecznych nagłówków reklam.
  11. Tworzenie skutecznych treści reklam.
  12. Praca na rozszerzeniach reklam.
  13. Czego reklama zawierać nie powinna.
  14. Konwersje – tworzenie, konfiguracja, instalacja kodu w WordPress, konwersje pomocnicze.
  15. Budżet na reklamę.
  16. Wdrożenie kampanii.
  17. Optymalizacja kampanii reklamowej pod kątem maksymalizacji zwrotu z inwestycji w reklamę.
  18. Praca na wykluczeniach.
  19. Rodzaje stawek, optymalizacja stawek, strategie dotyczące stawek.
  20. Reklama w sieci reklamowej.
  21. Tworzenie nagłówków reklam w sieci reklamowej.
  22. Tworzenie treści reklam w sieci reklamowej.
  23. Konfiguracja reklam w sieci reklamowej.
  24. Kierowanie reklam w sieci reklamowej.
  25. Różne strategie reklamy w Google AdWords.
  26. Cykl życia reklamy.
  27. Najczęściej popełniane błędy przy reklamie w Google AdWords.
  28. Patenty na większą atrakcyjność i skuteczność reklam.
  29. Raportowanie zmian.
  30. Możliwości i wsparcie ekspertów.
  31. Całościowy przegląd systemu reklamowego.

 

Zobacz przykładowy fragment kursu

 

Znakomite korzyści dla Ciebie i Twojego biznesu

W trakcie kursu internetowego:

  • Pozbędziesz się blokady „nie potrafię” i nauczysz się tworzyć skuteczne reklamy.
  • Poznasz schematy tworzenia i optymalizacji kampanii, które pozwolą zaoszczędzić Ci mnóstwo pieniędzy i maksymalizować zyski.
  • Nauczysz się stosowania różnych metod reklamując ten sam produkt lub usługę.
  • Zdobędziesz umiejętności, które są uniwersalne – będzie potrafił reklamować swoje biznesy praktycznie bez względu na branżę.
  • Zdobędziesz wysoko cenioną umiejętność i wiedzę dzięki której możesz nawiązać współpracę z firmami lub agencjami reklamowymi będąc w dowolnym miejscu na świecie i pracują ze swojego laptopa.

 

Najlepsza inwestycja

Doświadczony i skuteczny marketer prowadzący kampanię małej firmy kosztuje co najmniej kilkaset złotych miesięcznie, a czasami znacznie więcej.

Jeśli sam będziesz reklamował swoją firmę, zaoszczędzisz co najmniej kilka tysięcy złotych rocznie, dodatkowo zyskując umiejętności za którą inne firmy będą płacić Ci co najmniej tyle samo (jeśli zechcesz na tym zarabiać).

Ideą każdego biznesu jest zysk, a brak skutecznej reklamy jednoznacznie przekreśla szansę większości nowo powstałych biznesów na jakikolwiek sukces.

To logiczne, że skoro usługi dobrych marketerów są tak kosztowne, to kurs dający Tobie umiejętność skutecznego tworzenia i prowadzenia kampanii reklamowych powinien kosztować przynajmniej 2-3 tyś zł…

Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że dla Ciebie, nawet gdy przeczuwasz ile pieniędzy zarobisz dzięki tej wiedzy i nabytym umiejętnościom, zainwestowanie takiej kwoty byłoby dużą przeszkodą.

Dlatego Twój udział w kursie to inwestycja w Twoją przyszłość w kwocie

497zł

Nawet mimo niewielkiej ceny, chcę żebyś czuł się pewnie, dlatego…

 

Gwarantuję Ci satysfakcję

Wiem, że mój sposób prowadzenia kampanii reklamowych działa – sprawdziłem go w wielu branżach, na różnych Klientach i cały czas skutecznie reklamuje w ten sposób rozmaite przedsięwzięcia.

Dlatego gwarantuję Twoją satysfakcję. Jeżeli w ciągu 30 dni od opłacenia kursu uznasz, że ten kurs nie jest dla Ciebie odpowiedni, napisz do mnie e-mail, a zwrócę Ci pieniądze.

 

Podejmij proszę decyzję

Zamów udział w tym kursie już dzisiaj, a GWARANTUJĘ, że Twój biznes zyska niezwykle skuteczną broń w walce o Klienta, a to da Ci ogromną przewagę nad konkurencją. Zapisz się już dzisiaj…

 

 kupujesz dostęp do kursu na 365 dni

Tutaj możesz pisać ze mną przez Facebook >>>
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.