Audyt Kampanii Google Adwords2018-06-29T22:58:44+00:00
Prowadzenie kampanii Adwords

Audyt Kampanii Google Adwords

Kiedy prowadzisz kampanie Adwords samodzielnie, „przy okazji” zajmowania się wszystkim innym w Twojej firmie…
… to warto zlecić audyt takiej kampanii niezależnemu specjaliście.

W większości przypadków pozwala to dużo efektywniej wykorzystać budżet reklamowy.

 

Czytaj Więcej
Zapytaj o Usługę

Audyt Kampanii Google Adwords – kiedy warto zlecić?

Prowadzisz kampanie reklamowe Adwords samodzielnie w Twojej firmie? Jeśli efekty Cię nie zadowalają, albo zastanawiasz się co jeszcze można poprawić, to warto przeprowadzić audyt kampanii Adwords.

Co będę sprawdzał podczas audytu Twojej kampanii?

Słowa kluczowe

Tutaj sprawdzam, czy słowa kluczowe są optymalnie dobrane do Twojego biznesu. Kolejnymi elementami jest sprawdzanie Wyniku Jakości, dopasowań, wykluczonych słów kluczowych, maksymalnych stawek CPC.

Sprawdzę również, czy słowa kluczowe są odpowiednio pogrupowane i odpowiednio przypisane do grup reklam oraz treści reklam i odpowiadają zawartości stron, na które kierowana jest reklama.

Audyt Kampanii Google Adwords

 

Konfiguracja kampanii

W tym kroku zweryfikuję strategie ustawienia stawek, lokalizacje Twoich reklam, ustawienia języka i harmonogramu. Sprawdzę skuteczność Twoich reklam na różnych urządzeniach, o różnej porze dnia. Oczywiście zweryfikuję skuteczność Twoich reklam w odniesieniu do pory dnia i ustawionej rotacji.

Treści komunikatów reklamowych

Treści to jeden z wiodących elementów kampanii reklamowej, który robi ogromną różnicę na korzyść, lub niekorzyść Twojej firmy.

Przeanalizuję treści Twoich reklam pod kątem dopasowania ich do słów kluczowych, intencji użytkownika, zawartości Twojej witryny i bardzo ważnego elementu jakim są odpowiednie dla Twojej branży wezwania do działania, zachęcające użytkownika do podjęcia interakcji z Twoją reklamą.

Zbadam poprawność treści pod kątem dobrych praktyk reklamowych, przyciągania uwagi, psychologii przekazu, semantyki, logiki i ładunku emocjonalnego jaki niosą treści reklam.

Zarządzanie odbiorcami

W kampanii istotną rolę odgrywają osoby, które już odwiedziły Twoją stronę, ale z jakichś względów nie zdecydowały się na skorzystanie z usług Twojej firmy. Takie osoby trafiają na tzw. listy remarketingowe.

Re-marketing oznacza „ponowny marketing” czyli skierowanie precyzyjnej kampanii do odbiorców w zależności od tego jak zachowali się w Twojej witrynie. W trakcie audytu zweryfikuję, czy zarządzanie odbiorcami jest poprawnie skonfigurowane oraz czy potencjał tego narzędzia jest w pełni dobrze wykorzystywany.

Konstrukcja kampanii

Z punktu widzenia efektywności kampanii, jej konstrukcja ma bardzo duże znaczenie. Odpowiedni podział na grupy reklam, pogrupowanie słów kluczowych oraz przygotowanie widoków kolumn, znacznie zwiększa skuteczność kampanii i bardzo ułatwia wgląd we wszystkie niezbędne elementy.

Tylko pełen przegląd kampanii daje możliwość skutecznej optymalizacji.

Rozszerzenia reklam

Ta bardzo ważna funkcjonalność może znacznie poprawić widoczność Twojej reklamy, podnieść współczynnik interakcji i zmniejszyć koszty całej kampanii. Rozszerzenia powinny być dostosowane do Twojego biznesu oraz do oczekiwań i nawyków klientów.

Bardzo ważnym czynnikiem jest odpowiedni podział rozszerzeń na takie, które można stosować zarówno na poziomie kampanii, jak i na poziomie grupy reklam. Umiejętna konfiguracja rozszerzeń może zapewnić znacznie większe zainteresowanie Twoją ofertą, ale nieumiejętna może niepotrzebnie podnosić koszty.

Poprawność śledzenia konwersji

Konwersja, to inaczej pożądane działanie, czyli takie działanie klienta pod wpływem reklamy, jakiego oczekujesz. Konwersją może być np. zakup, lub wysłanie zapytania przez formularz. To co jest konwersją zależy od tego na czym polega Twój biznes i jaki jest cel Twoich kampanii.

Jedno jest pewne – odpowiednie śledzenie konwersji, to konieczność. Bez śledzenia konwersji reklama Twojej firmy może być kompletnie bezużyteczna.

Pozostałe elementy…

… które również mogą być wykorzystywane w celu zwiększenia efektywności kampanii w niektórych branżach.

Zastanawiasz się czy warto skorzystać z mojego wsparcia?

To Normalne!

Kiedy ja prowadziłem swój pierwszy biznes czułem się podobnie.

Zależało mi na skutecznym pozyskiwaniu klientów, ale bałem się prosić o pomoc.

Wstydziłem się konsultować z fachowcami. Obawiałem się, że nie będzie mnie stać na usługi zewnętrzne.

Ale… czy taka postawa pomogła mi biznesie? NIE

Kto Pyta Ten Rządzi!

Jeśli nie chcesz popełniać moich błędów to odezwij się do mnie.

Przygotuję dla Ciebie propozycję działań reklamowych. Bezpłatnie! 

Działaj już teraz! Gdzieś na świecie czekają Klienci, którzy mogliby skorzystać z Twojej oferty, tylko nie wiedzą jak do Ciebie trafić.

Pomogę im znaleźć drogę do Twojego biznesu.

 

SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ

Znajdziesz mnie również tutaj

Zapraszam Cię do odwiedzenia moich profili w social mediach.

Dzięki temu poznamy się jeszcze lepiej, a Ty będziesz na bieżąco z moimi artykułami, 
filmami i podcastami na temat marketingu, reklamy i e-biznesu.

Gorąco zapraszam!

SZUKASZ WIĘKSZEJ ILOŚCI KLIENTÓW?
WIEM JAK ICH PRZYCIĄGNĄĆ!

SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.