W moim kursie Google Ads nie musisz znać podstaw reklamowania, nie musisz również znać interfejsu Google Ads. Nauczysz się wszystkiego od podstaw.
Kurs zawiera około 10 godzin nagrań wideo!
Google Ads (wcześniej Adwords) używam od około 2010 roku, a sam system reklamowy istniał już kilka lat wcześniej.
Na przestrzeni ponad 9 lat moich doświadczeń to właśnie reklama w wyszukiwarce Google oraz na stronach partnerskich w sieci reklamowej zapewniała i cały czas zapewnia, najlepsze, najbardziej pewne i przewidywalne rezultaty reklamowe.
Ten praktyczny kurs Google Ads przyda Ci się jeśli:
- planujesz własny biznes,
- prowadzisz już własny biznes,
- chcesz skutecznie prowadzić działania promocyjne w oparciu o produkty firm trzecich: afiliacja, programy partnerskie,
- chcesz nauczyć się testować pomysły biznesowe i sprawdzać, czy „jest rynek” na dane produkty i/lub usługi,
- myślisz o tym, żeby zostać dobrze opłacanym, samodzielnym specjalistą ds. reklamy.
Jeśli przynajmniej jeden z powyższych punktów się zgadza, to ten kurs Google Ads jest dla Ciebie.
Bez względu na charakter Twoich działań zawodowych, wiedza i umiejętności zawarte w tym kursie przydadzą Ci się praktycznie zawsze.
Świat się zmienia, biznes się zmienia, technologie pędzą do przodu, ale… to umiejętności skutecznego pozyskiwania klientów decydują o „być albo nie być” każdej firmy, praktycznie bez względu na branżę.
Dzięki znajomości Google Ads pozyskiwanie klientów w końcu będzie dla Ciebie dużo łatwiejsze i może zapewnić Ci realną przewagę nad konkurencją.
Ten kurs jest wyjątkowy i wyróżnia się tym, że kompleksowo traktuje zagadnienie tworzenia skutecznych kreacji reklamowych.
Będziesz potrafił nie tylko stworzyć reklamy, ale również dowiesz się, jak prawidłowo, z marketingowego punktu widzenia, pisać skuteczne nagłówki i treści reklam.
Dowiesz się jak konfigurować skuteczne kampanie, logicznie zaplanujesz cały proces i w łatwy sposób zoptymalizujesz swoje kampanie, by były tanie i efektywne.
Kurs łączy teorię z praktyką. Wszystko ma swoją logiczną kolejność i jest dokładnie wytłumaczone na licznych przykładach.
W kursie posługuję się prostym językiem, nie używam obcojęzycznych zwrotów i korporacyjnego bełkotu – stawiam na aspekty praktyczne.
Kurs jest w 100% online – dostępny 24h na dobę i jest stale aktualizowany – po to, żeby nic ważnego Cię nie ominęło.
UWAGA! Ten kurs nauczy Cię tworzenia reklam od A do Z. W kursie otrzymasz specjalną listę sprawdzeń, dzięki której krok po kroku zbudujesz swoje kampanie reklamowe, nawet jeśli teraz czytając ten tekst, kompletnie nie masz pojęcia o tym jak zrobić skuteczną kampanię… albo w ogóle nie wiesz co oznacza słowo „kampania”.
Po kursie będziesz znał i rozumiał zagadnienia takie jak:
- jak dokładnie działa Google Ads
- od czego zależą koszty w Google Ads
- obsługa interfejsu Google Ads
- dobór słów kluczowych odpowiednich dla Twojego biznesu
- sprawdzenie danych dotyczących wyszukiwań w wyszukiwarce Google
- dopasowanie słów kluczowych
- intencje słów kluczowych – czyli skąd wiadomo, że klient chce kupić
- ustawianie kampanii
- ustawianie grup reklam
- ustawianie budżetów, stawek i strategii ich ustalania
- tworzenie skutecznych nagłówków
- tworzenie skutecznych treści reklam
- tworzenie reklam z rozszerzeniami
- sprawdzanie i diagnostyka reklam
- konwersje i ich ustawianie
- instalacja kodów śledzących konwersje
- przygotowanie własnych widoków raportów
- automatyzacja pracy: ustawianie reguł automatycznych dla kampanii i słów kluczowych
- wskaźniki: CPC, CTR, ROI, Koszt Konwersji itp.
- optymalizacja kampanii
- obniżanie kosztów kampanii
- podnoszenie efektywności kampanii
- remarketing i tworzenie list odbiorców
- reklama w wyszukiwarce Google
- reklama w sieci reklamowej
- reklama w Gmailu
- reklama w serwisie YouTube
- reklama w aplikacjach mobilnych
- reklama produktów i usług: z wyłączeniem e-sklepów, (e-sklepy obejmuje mój zaawansowany kurs Google Ads)
- dobre praktyki tworzenia kampanii reklamowych
- dobór grupy odbiorców
- sposoby kierowania kampanii
- lista sprawdzeń: skuteczna reklama firmy krok po kroku
Uwaga! W ramach kursu możesz zadawać pytania w komentarzach pod każdą z lekcji, a ja odpowiem na Twoje pytania. Dzięki temu masz pewność, że dokładnie zrozumiesz każde zagadnienie, ponieważ stale odpowiadam na pytania i regularnie aktualizuję swój kurs. W okresie subskrybcji kursu masz zawsze dostęp do aktualnej wiedzy oraz sprawdzonych metod.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Musisz wiedzieć, że stawiam na WYSOKĄ JAKOŚĆ. Ponieważ kurs ten jest stale aktualizowany i poświęcam mu duży kawałek mojego zawodowego życia, dzieląc się praktycznymi przykładami, wspólnie z moimi kursantami uznaliśmy, że najlepszym rozwiązaniem jest przydzielanie dostępu do kursu na 12 miesięcy, licząc od dnia zakupu.
Po tym okresie możesz przedłużyć dostęp do kursu za symboliczną opłatę, dzięki czemu będziesz mieć dostęp do wszystkich aktualizacji i bazy wiedzy. Jeśli jednak nie zdecydujesz się na przedłużenie dostępu do kursu, to będziesz mógł poprosić o zgranie na dowolny nośnik, tej wersji kursu, która jest aktualna na ostatni dzień Twojej subskrybcji. Takie podejście jest fair, bo Tobie gwarantuje zawsze aktualne i wysokiej jakości materiały, a mi gwarantuje symboliczne wynagrodzenie za mój wkład pracy w utrzymanie jakości i aktualności tego kursu.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Dla kogo jest ten kurs:
- Ten kurs Google Ads jest przeznaczony dla każdego. Nie musisz wiedzieć nic na temat Google Ads, reklamy, czy marketingu, żeby z pomocą tego kursu stworzyć skuteczne reklamy.